stailker (stailker) wrote,
stailker
stailker

Фахівці ДП «45 Експериментальний механічний завод» виготовили для потреб війська два сучасні автопал



Успішне виконання поставлених завдань частинами і підрозділами, задіяними у проведенні антитерористичної операції, значною мірою залежить і від їхнього оперативного забезпечення паливно-мастильними матеріалами. Для належної організації цього процесу нині задіяно понад 1700 одиниць спеціальної техніки. Проте підтримувати автозасоби підвезення палива у справному стані, зважаючи на їхній поважний вік, стає дедалі важче.

— Щоправда, силами ремонтних підрозділів служби ПММ і державних підприємств, що входять до складу ДК «Укроборонпром», нам вдалося відновити та відремонтувати понад 850 одиниць спецтехніки, яка понад 20 років перебувала на тривалому зберіганні, — розповідає начальник відділу забезпечення технічними засобами — заступник начальника управління забезпечення технічними засобами Центрального управління забезпечення пально-мастильними матеріалами Збройних Сил України Тилу Збройних Сил України полковник Анатолій Федоренко.

Звісно, діючи лише в такий спосіб, навряд чи вдасться кардинально покращити технічне забезпечення війська. Воно потребує, зокрема, сучасних автопаливозаправників. Тому в Центральному управлінні забезпечення ПММ розробили відповідне тактико-спеціальне завдання. До речі, в процесі проектування було враховано досвід застосування такої техніки в зоні #АТО, а саме — використання базового шасі з розташуванням двигуна попереду кабіни. Це дозволяє підвищити захист особового складу при непередбаченому наїзді на вибухові предмети. Крім того, виробникам нового автозаправника необхідно було розосередити запаси палива у двох розділених ємностях однієї автоцистерни, щоб підвищити її живучість.

Практичну реалізацію цього проекту здійснили фахівці ДП «45 Експериментальний механічний завод», що у Вінниці. Зокрема, на базі автомобільного шасі КрАЗ-63221 вони виготовили два нові вітчизняні автопаливозаправники. Їхня принципова відмінність від аналогів — наявність двох окремих відсіків загальною ємністю 12000 літрів. Завдяки такому раціональному рішенню з’явилася можливість одночасно транспортувати різні види палива — автомобільний бензин та дизпаливо. До того ж раніше у випадку пошкодження цистерни витікав весь запас палива, що перевозилося. Тепер же наявність незалежних відсіків дозволяє врятувати принаймні половину.

До речі, шасі КрАЗ-63221 рухає 330-сильний турбовий дизельний двигун ЯМЗ-238Д (з можливістю встановлення двигунів інших виробників). Саме це шасі обрали для монтажу автоцистерни і завдяки надзвичайній міцності кразівської рами, де застосовані лонжерони з гарячекатаного швелера. Додатковий аргумент — обладнання автомобіля шинами розмірністю 1300–530–533, які забезпечують відмінну прохідність в умовах бездоріжжя.

Нові автоцистерни готуються до державних випробувань.

Tags: 45 експериментальний механічний завод, ЗСУ, КрАЗ, Україна, Укроборонпром
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment